خوشگل
درباره وبلاگ

يامهدي ادركني
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من خدا را دارم و آدرس onlyallah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 18593
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1




استخاره آنلاین با قرآن کریم

من خدا را دارم
بیایید با خود وخدای خود آشتی کنیم
چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:39 ::  نويسنده : بنده خدا       

 

فقط خوشگلا بخونن

سلام ....                               

بابا اعتماد به نفس

خيلي خوب حالاكه شما خوشگل خانم به ما افتخار دادين ودارين متن مارو مطالعه مي فرمايين بانام حق شروع مي كنم

خوشگلي چه مزه اي داره؟

چه قدر خوشگلي برات مهمه؟ 

حتما مهمه. پس خوب به ادامه گوش گن .

اين خوشگلي رو ازكجا آوردي؟   از ژن والديني !

اين ژن رو چه كسي به توهديه كرده؟   خدا  فقط خدا

 دوست داري تا ابد زيبا بموني يا اينكه زيباتر بشي ؟

ببين پيامبرصلي الله عليه واله دردعاي ندبه به حضرت علي عليه السلامچه مي فرمايد

«وشيعتك علي منابرمن نورمبيضة وجوههم حولي فی الجنه وهم جيراني»

وشيعيان تودر قيامت بركرسي هاي نوربا روي سفيد در بهشت ابد گرداگرد من قرار گرفته اندو آن ها در آنجا همسايه ي من هستند

يعني اگر زيبايي ابدي مي خواي راهش شيعه بودنه

شيعه ي واقعي از مرجعش اطاعت مي كنه

از خودت دين نساز. انصافا هرچي مرجعت گفت بگو چشم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: